ظرفیت مخزن در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر چقدر است؟

ظرفیت مخزن در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر چقدر است؟

مخزن یکی از اجزاء بسیار مهم در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر است، با اینکه مخزن در کلیه دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی سافت واتر با ظرفیت پایین به کار برده می شود، اما در مواقعی که ظرفیت دستگاه بالا است عموما مخزن به همراه دستگاه نمی آید و باید جداگانه تهیه شود.

مخازن ذخیره آب نیمه صنعتی همانند انواع مخازن تصفیه آب خانگی تحت فشار هستند و علاوه بر آب بخش داخلی با هوای فشرده نیز پر شده است .

در واقع فشار هوا باعث خروج آب با فشار مناسب از مخزن می شود. اما ظرفیت مخازن تصفیه آب نیمه صنعتی بسیار بیشتر از انواع خانگی است و به طبع فضای بیشتری را اشغال می کند.

مخزن تصفیه آب نیمه صنعتی 11 گالن یکی از رایج ترین مخازنی است که می توان از آن در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی استفاده کرد.

مخزن 11 گالن فلزی در واقع در مواقعی کاربرد دارد که نیاز به ذخیره سازی حجم بیشتری از آب تصفیه شده باشد. این مخزن حدودا توان ذخیره 40 لیتر آب را دارد.

البته با توجه به اینکه بخشی از فضای داخلی مخزن توسط هوا اشغال می شود، حدودا 30 لیتر آب از این مخزن قابل برداشت است.

مخازن فلزی، علاوه بر اینکه دارای بدنه ای بسیار مقاوم هستند، بلکه آب تصفیه شده را با حفظ کیفیت اولیه و بدون آزاد سازی هیچ گونه ماده مضری ذخیره می کنند.

حتی اگر آب تصفیه شده ساعت ها در این مخزن ذخیره بماند، دچار افت کیفیت نمی شود. این مخزن بسیار در کنار دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی نصب می شود تا بتواند حجم بالای آب تصفیه شده را ذخیره نماید.

ظرفیت مخزن در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر چقدر است؟

ظرفیت مخزن در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر چقدر است؟

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱ 

مطالب مرتبط