ساختار و ضرورت فیلتر کربن بلاک در دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر

ساختار و ضرورت فیلتر کربن بلاک در دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر

فیلتر کربن فعال گرانول به عنوان دومین فیلتر از دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر دارای ذرات ریز کربنی می باشد که ممکن است سطح تماس مطلوبی را با آب ایجاد نکنند و به همین دلیل ممکن است بخشی از آلاینده ها توسط این فیلتر جذب نشوند،از طرفی دیگر ممکن است برخی از قطعات و ذرات معلق درون آب از فیلتر الیافی عبور کرده باشند و ورود انها به فیلتر ممبران می تواند سبب خرابی غشا ممبران شود.

از این رو برای رفع این مشکل فیلتر کربن بلاک به عنوان سومین مرحله از دستگاه قرار گرفته است تا عملکرد فیلتر های قبل از خود را تکمیل کند.فیلتر کربن بلاک یا CTO حاوی کربن فعال شده می باشد که طی فرآیند های خاص به صورت بلوک جامد در امده است.روی سطوح بلوک کربن فعال منافذ بسیار ریزی ایجاد شده است که می توانند مواد شیمیایی را جذب کنند.در واقع بلوک کربن سطح تماس بیشتری با آب دارد و به همین علت می تواند با دقت بالاتری آلاینده ها را به دام بی اندازد.

نیروی واندروالس به عنوان نیروی جاذب قوی بین آلاینده های شیمیایی و کربن ایجاد می شود که در نهایت منجر به جذب مواد شیمیایی توسط کربن می شود.جذب اولیه فیزیکی سبب جدا شدن مواد شمیایی چون کلر،ترکیبات کلر و رنگ و بو نامطبوع از آب می شود و پس از آن کربن با قدرت جذب بالا مانع از بازگشت دوباره این آلاینده ها به آب خواهد شد.

به صورت کلی فیلتر کربن بلاک وظیفه دارد تا مطمئن شود که آلاینده های مخرب غشا ممبران چون کلر و ذرات معلق به صورت کامل حذف شده اند و آب برای ورود به فیلتر ممبران اماده است.

ساختار و ضرورت فیلتر کربن بلاک در دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر

ساختار و ضرورت فیلتر کربن بلاک در دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           همراه: ۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط