علت وجود شیلنگ تصفیه با رنگ های مختلف در دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر

علت وجود شیلنگ تصفیه با رنگ های مختلف در دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر

شیلنگ یکی از قطعات ثابت و اصلی در تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی است. شیلنگ های تصفیه به صورت متری ارائه می شوند و برای ایجاد ارتباط بین قطعات و فیلترهای دستگاه کاربرد دارد.

در واقع از ابتدای ورودی آب به دستگاه تصفیه آب خانگی تا خروج آن از شیلنگ تصفیه استفاده می شود.

دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر در سیستم های تصفیه خود شیلنگ بسیار با کیفیت و مناسب برای عبور سیالات برای آشامیدن استفاده کرده است.

بنابراین این شیلنگ از نظر کیفیت و بهداشت بسیار قابل اطمینان هستند و از بابت تماس دائمی که با آب دارند می توانید اطمینان خاطر داشته باشید.

برخی اوقات در بسته بندی های برخی از دستگاه های تصفیه آب خانگی شیلنگ هایی با رنگ های متفاوت به کار برده می شود.

البته در اغلب موارد تنها از یک شیلنگ تصفیه به رنگ سفید مات برای نصب دستگاه استفاده می شود، اما در صورتی که شیلنگ هایی با رنگ متنوع مشاهده کردید بهتر است نوع مصرف و استفاده از آن را بدانید.

شیلنگ هایی که به رنگ سفید طراحی می شوند برای تامین آب دستگاه از لوله کشی آب شهری و ارتباط بین قطعات و فیلترهای مختلف دستگاه به کار برده می شوند.

شیلنگ هایی که به رنگ آبی و به صورت مات طراحی می شوند نیز در مجرای جمع کننده جمع می شوند، زیرا این شیلنگ ها محل عبور آب تصفیه شده و کاملا پاک می باشند.

شیلنگ هایی که نارنجی رنگ و مات هستند عموما به لوله کشی فاضلاب خروجی از دستگاه متصل می شوند.

این شیلنگ محل عبور آب سخت و با غلظت بالا است. محدود کننده فاضلاب و شیر بک واش و بست فاضلاب از قطعاتی هستند که با شیلنگ های نارنجی رنگ در یک راستا قرار می گیرند.

علت وجود شیلنگ تصفیه با رنگ های مختلف در دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر

علت وجود شیلنگ تصفیه با رنگ های مختلف در دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط