کلگی پمپ دستگاه تصفیه آب سافت واتر softwater

کلگی پمپ دستگاه تصفیه آب سافت واتر softwater

پمپ یکی از اجزاء مهم تصفیه آب است که وظیفه ایجاد کردن فشار لازم آب برای رساندن به فیلتر ممبران را بر عهده دارد. پمپ از دو جزء موتور الکتریکی و کلگی پمپ، تشکیل شده است. در حقیقت کلگی پمپ نیروی دورانی تولید شده توسط موتور الکتریکی را به پمپ فشار تبدیل می کند. کیفیت عملکرد کلگی و موتور الکتریکی در فشار و جریان آب بسیار موثر هستند. معمولا کلگی های تولید شده توسط برندها و کمپانی های مختلف قابلیت نصب بر روی همه پمپ ها را دارند.

علت خرابی کلگی پمپ

هرگاه صدای زیادی از پمپ تولید شود و یا آب از قسمت کلگی نشت کند و فشار آب نیز تضعیف شود نشان از خرابی کلگی پمپ می دهد. در صورت مشاهده این سه حالت بهتر است هر چه زودتر کلگی پمپ تعویض شود زیرا در غیر این صورت موتور الکتریکی نیز دچار آسیب می شود.

اگر فشار آب در دستگاه تصفیه کمتر از 50 psi باشد بهتر است که کلگی تعویض شود چون در این صورت فشار آب نرمال خواهد شد. زیرا اگر فشار آب کم باشد علاوه بر اینکه آب زیادی هدر می رود بلکه موتور الکتریکی نیز دچار آسیب می شود. بهتر است بعد از تعویض کلگی از عملکرد درست سنسورهای دستگاه مطمئن شویم زیرا این حالت از آسیب دیدگی پمپ ها می تواند ناشی از خرابی سنسورها باشد بنابراین لازم است بعد از پر شدن مخزن از خاموش شدن دستگاه مطمئن شویم.

اگر از پمپ صدای زیادی شنیده شود معمولا علت آن خرابی کلگی است. ابتدا پیچ های کلگی را سفت کنید و در صورت وجود صدای زیاد اقدام به تعویض کلگی نمایید.

در هنگام خرید کلگی این نکته را همراه داشته باشید که کلگی پمپ های 24 ولت خانگی و 32 ولت نیمه صنعتی شبیه به یکدیگر هستند و تفاوتی با هم ندارند. پس می توان آن ها را جایگزین یکدیگر کرد.

کلگی پمپ دستگاه تصفیه آب سافت واتر softwater

کلگی پمپ دستگاه تصفیه آب سافت واتر softwater

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه: ۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط